HOLA BANDOLA

Tjenixen! tänkte göra ett mysigt video inlägg på bloggen hära men flummade bort det hela och det slutade med att jag satt och skrek/sjöng "my heart will go on" så att min granne bankade på väggen. Glömde bort tiden...
Har hänt en jävla massa nu ikväll men ingenting på dagen. Bara degat, mer info om det imorgon, nu ska jag sova. Godnatt luvies!

xxxxoxooxoxoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxoxoxoox sandra.


(DATASNILLET HAR HEADSET OCH GREJER)

 Mikael

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-07-15 ♥ 21:15:45
BLOGG: http://forum.modekampanj.com
 Pebbles

Gå gärna in och läs min blogg som handlar om allt från kost och träningsråd till vad ett tonårsliv kan erbjuda ;)

2013-01-03 ♥ 20:03:39
BLOGG: http://lessismore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0