LONDON 2010

Här kommer bilderna från london som jag redigerat lite! Enjoy!
( verkligen inte alla dock, hah.. skulle tagit ett år att lägga upp, men här har ni några godbitar)

Pyss











inte alls mycket!

i min goodiebag (första dagen)

woohoo, detta är ett måste i varje hotell säng ;)

hell yeah

finally!

FAIL NUMMER 1

FAIL NUMMER 2

hahahhahahah JAAAAAAAAA JAG KLARAT! hahahahha nåb.

hej jag är god!

kvitto.. detta är nästan pinsamt....

yummiie

oxford treet! Precis när vi kom ut från våran gata hamnade vi här!
vi bodde läskigt nära oxford street och new bond street ( new bond
street är snobb gatan, där blandannat kenza köpte sin Miu Miu väska)
Haha, här har man koll ;)

Närmaste starbucks!

Jag och sofie köpte varsin ENORM donut ( ser ur sim att den är skit
liten, men tro mig den var big mama) och tog med upp på rummet.

Här är det jag köpte till mig ( lite av allt) köpte 2947 st till solbrillor typ
haha, sedan köpte jag lite kläder, strumpbyxor,strumpor, etc etc.

mami

moster

i love u.

granatäpple juice från PRET A MANGER!

jag har inte såhär brunt hår egentligen, har ljusbrunt!

peaceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepeacepeacepeace

min neccesär jag köpte från TED BAKER LONDON :D

HÄR KOMMER LUTE BILDER FRÅN MADAMME TUSSAUDS ( stavning?)



miley cyrus! Hon såg inte sådär jätte äkta ut, men man ser ju att det
är hon haha!

HAHAHHA, asså nej nej nej! Zac Afron total failade dem med.
Det ända jag gjorde var att skratta är jag såg på honom..

SÅKLART VAR MAN TVUNGEN ATT BETALA FÖR BILD MED ROB! -.-
jaja, den består ändå av vax, come on!

Emma skulle kramat honom, haha!

halv bra.. lite konstiga tänder.. eller är det ögonen, eller näsan?
Humn.. som sagt, halv bra.

asså ja, jag ser ut som en mupp och han ser ut som en bränd korv
på bilden. men men, det är ändå justin timberlake :)

han såg läskigt äkta ut!..

marilyn! Hon var också bra gjord :D

HAHHA, gud vad dem var dåligt gjorda. Bägge av dem!

nuu är det bättre.. mycket bättre :)

Queen of Egland. Hon var skitbra gjord!

BEATLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han var man också tvungen att betala för att få stå brevid honom!
AWW C'MOON!

HAHAHA, nej jag var inte beredd!

Yay, brittan!

bobban och moi! :)

Han var också riktigt bra gjord!

Kungen själv!

halv bra! Obama obama obamaaaaaaaaaaaaaaaaaa.a.a.a.a!

NELSON MANDELA! haha, nusse! Blev något konstigt med blixten
så det ser ut som om han kletat smör i fejjan..

Påvägen hem var vi slut, så vi satte oss på starbucks!...

...och jag drack VÄRLDENS GODADTE frappuchino! Starbucks in
my heart. Även om det är lite överskattat, så är det förjävla gott!

dansa dansa dansa.. hahahaha!!

hahah sad face.. ser inte jätteledsen ut dock!

Picadelly circus! SAKNA SAKNA SAKNA




världens finaste park var vi i och myste, påväg till big ben :)

fanns världens sötaste små ekorrar där. Jag dog typ! hihi

fanns även sånna här coola fåglar med världens längsta näbb!
Kommer inte ihåg vad dem heter! Riktigt tufft att se faktiskt :)

fin bild jag tog :)

BIG BEEEEN! ..och jag hehe!



peace peaceeeeeeee


tjohoo!


mami @ westminister bridge, ( tror jag den hette haha )

London eye!

åh det var så fint!

jag önskade mig något i denna önskebrunn :D
*hoppas*

ftw!

<3


myrstack typ hehe ;)

stolt svenne ;) haha

just had to!

sista kvällen! jag och sofie gick en kvälls/natt promenad :)

WIE!

världens bästa apotek!

fin bild jag tog! :)


ALL I SAY IS :




åH gud nu krampar fingrarna rejält! haha. Hope u liked it! Kommentera gärna :) <3



 CELINA

JÄVLAR va du shoppade ;O haha kan jag få några bilder ?(A) hehe när jag var där tog jag ca 2 st -.- <3

2010-05-18 ♥ 19:45:07
BLOGG: http://ceelinas.blogg.se/
 Daniela

och du sa att du shoppade, LITE (?????) äru typ dum eller sandra? xD hahahahah! du har ju shoppat sönder dääär <3333333 :*

2010-05-18 ♥ 20:08:30
 maria

Åååååhhhh! :D langa lite brillor nu fan! hahhaha! superfina bilder älskling<33

2010-05-18 ♥ 22:19:01
BLOGG: http://mariua.blogg.se/
 Jennifer

guu va fint det va där..

btw fiin blogg! :)

2010-05-25 ♥ 17:57:13
BLOGG: http://jennjoy.blogg.se/
 Jennifer <333333

haha, vad najsigt, mååååååååånga bilder...:D gick på miley cyrus...hihi <3 du shoppade visst mkt...:D du var väl där i fem dagar, när man kollar på bilderna ser det ut som att du va där i två månader elr nåt:D kramiz <3333333333333333333

2010-05-29 ♥ 23:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0