livet är för kort för hårda ord, ta hand om varandra, älska varandra

Det är klart att man kan störa sig på sina vänner. Antingen ofta, eller någongång, rätt räjält. Men vem fan gör inte det?  Men att sedan gå till en överdrift med det hela, det är ju bara sjukt otroligt larvigt? vad fan vinner man utav det? att gå runt och vara irriterad. Att bli sur bara för att allt inte är som man vill att det ska vara bara för att man stör sig på någonting hos en person. Livet är inte rättvist, inte ett dugg. Så istället för att gå runt och vara en bitterfitta, var glad. Visa att du är en bättre vän, än att du bara går runt och är otrevlig och sur! Var glad över det du har, för du kommer ha svårt med att hitta någonting bättre.
skulle du bli glad om jag dog, så insåg du att det sista du hade gjort/vart mot mig var att vara sur/otrevlig.
Då skulle det kännas bra va? Tänk lite nu innan det kan vara försent!

DET KAN HÄNDA NÄR SOM HELST SÅ TA VARA PÅ VARANDRA,

den här videon får mig att tänka, förhoppningsvis er också.



 Anonym

äre mig ru syftar på?

2010-05-08 ♥ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0