IM LIVING THE LIFE

Hej bloggen, long time since last. Kan man säg så?
Iallafall så är livet helt fucking underbart nu. Leker som fan! Imorgon blir det sex and the city med celina! Och sedan efter det drar jag och min underbara klass ( dem flesta är underbara, inte alla :P ) på klassresa till finnhamn! Kall och mysigt, haha. Kommer hem, inge mer plugg förns i höst! I FUCKING HÖST! sen så ska jag köa hela natten med sofie ,hennes kompis, och maria utan för sergels torg sedan åka hem tidigt på morgonen och sedan gå till skolan, då vi har  föreställningar.
sedan efter det skall vi bara ta det chill, vara lediga, och sedan kommer skolavslutningen. NICE! Sedan kommer midsommmar och bajZ sedan kommer MITT LIVS BÄSTA DAG ( troligtvis :P) Ska befinna mig på hovet och kolla på taylor lautner och kriten stewart promota Eclipse, WOHOOOO!!!!!!! Efter det kommer min födelse dag, och ååh. FYFAN VAD  UNDERBART! Jag längtar ihjäl mig. Åh åh ååååååååååååååååååh!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0