HELP ME OUT

Hej bloggen. Kass uppdatering, men var dålig imorse! Imorgon blir det skola, och jag ska då ha med mig en jävla no läxa. Man ska rita av någonting sedan ska man beskriva det utan att dem andra vet vad det är. Typ charader wannabee? Jaja, och bara för det kommer jag inte på något. Kul att man ska rita också, det som jag är sååååååå duktig på .. Nej, men nu slänger vi det negativa i papperskorgen.. eller nja. Inte riktigt än!
Min granne sitter / ligger och hostar för full hals, skojjigt. Det har han gjort konstant nu typ, ja jag vet inte hur länge.. sen så spillde jag tee över mina ljusa jeans, bravo. Har också haft ner en hel bunt böcker i golvet så det sa DUNS!, ännu mer bravo. Antar att jag hämnas med grannen. Den som för mest ljud vinner typ.. =P

Imorgon måste jag hem och städa städa städa. På torsdag ska jag åka och klippa håret då operations dagsverke och dåvi är lediga. Ska jobba lite hemma sedan på kvällen. Det suger att jag var tvungen att avboka med Angelica då mamma fick adhd utbrott, för att jag lovar henne en massa, sen planerar med vänner. Det har också pågått konstant, men dock lite längre än hostandet. 5 år kanske! Haha om gubben skulle hostat konstant i fem år, vad skulle det då vara kvar av stackarn? Nej men nu till något skönare än allt detta. Sova. Eller juste fan fan fan. Jag ska ju leka einstein och hitta en uppfinning. Great! Nu ramlade mpbil helvettet i golvet också ännu mera great.

Funderar strongt på dessa godbitar.. vi får se!





samtidigt som jag bara vill färga det rött/brunt.. KNEPIGT!


lite rödare typ..

 Kit Merta

SV: okej :)

Jag tycker du ska färga ditt hår lite mörk rött :)

2010-05-05 ♥ 16:04:15
BLOGG: http://kitmerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0