You give me roses but they're all just made of plastic

Gud så skönt det var att få luft, efter att ha vart inne hela dagen som en liten uggla. Jag funtar på att göra lite te och rota fram en bra film att kolla på, då jag är lite lat och inte orkar göra något annat just nu. Är sugen på en riktigt go tjejfilm.. typ mean girls, men jag måste vara den första tjejen i världshistorien som inte har den hemma. Haha yes, men vi får se helt enkelt. Ska se till att komma i säng en bra tid ikväll också. Men det känns som om jag inte kommer att kunna hålla det, så jag lovar ingenting ;)
Ha en riktigt fin kväll snyggingar!


 amanda

tack gullis! :)<3

2010-03-24 ♥ 23:19:20
BLOGG: http://mandawingenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0