UPDATE

Heyyzan ;)

Kom precis hem efter en lååång skoldag känns det som. På morgonen hade vi prov.. men nepp. Jag gjorde det inte! Anledning: Det har vart sjukt mycket för mig de senaste veckorna, både läxor, magkatarr, doktorbesök(vilket innebär missa skolan, på något underligt sett alltid nästan no lektioner, teater, föreställning, stressaaaaaaa. Jag satt uppe som en dåre typ hela natten och tvingade i mig all jävla meningslös text om meningslösa saker, verkligen tvingade. Sen somnade jag. Imorse vaknade jag med att musik fortfarande står på, och boken ligger på halsen. Det låter ju som om jag vart jätteintresserad. Så ja, jag ska helt enkelt få göra provet efter påsklovet, vilket är bra för då kan jag ju hinna plugga in lite mer, lite då och då. Jag vet att det inte håller att plugga ihjäl sig dagen(i mitt fall natten) innan man ska ha prov på det. Nää, totally meanless. Nu sitter jag här i mina "comfiepants" som jag kallar det, nämnligen mjukis brallor och en skööön UCLA ( University of California Los Angeles) ska plugga, men först glo bloggar och annat smått och gott! Yeah, fan va nice.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0