REPEAT

Hej allesammans. Mitt hår är nu ÄNTLIGEN uttovat nyduschat och ser någolunda vanligt ut. Det var ett rent helvette att försöka få ur skiten. Moussé, hårspray, tupering,svart-färg, hårnålar, tofasar, och ännu mer tupering, är inte den mest bekämaste kombinationen. Hon som fixade min frilla var inte dirket försiktig heller. Nej, det ska hålla och sitta. Det förstår väll jag också, men jag kan säga att hängas upp i en krok i bara håret är typ en liten provsmakning på all paaaain! Okej, nu ska jag inte klaga. Orka klaga på saker, men ja. Inte det bekvämaste =) Nu är allt dock skönt och bra igen, och jag känner mig normaaaaal. Sitter här och äter apelsin, tråkar. Ska sätta på lite sex and the city tänkte jag! =) Men först föna håret, så att det inte står upp åt alla håll imorgon. Det är ju inte det som sätter guldtsjärnan på morgonhumöret precis hehe. Föreställningarna gick iallafall bra. Och jag är taggad inför fredag. Synd att inte alla är lika taggade som jag! Nu väntar Carrie, Miranda, Mr.big, Charlotte och Samantha och hennes offer på att jag ska glo lite på dem! Catch u later =)


 Thillda <3

Jag håller med om att det inte är skönt med hur mycket som helst i håret! Vad var det för någon föreställning du var med på?

2010-03-22 ♥ 21:45:58
BLOGG: http://traningochklader.devote.se
 amanda

du är så vacker sandra! :)

2010-03-23 ♥ 20:13:48
BLOGG: http://mandawingenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0