Please don't stop the music!

Älskar rihanna, har gjort kommer typ alltid göra. Jag var ju på hennes konsert här i globen den 12 mars 2008 med johanna =)! Minne för livet!
Nu sitter jag här med lite vanillia te, och läser en skit bra självbiografi! Nämnligen nicole richies bok " sanningen om diamanter" på svenska. As bra, än så länge iallafall. Har precis kommit in i den och man vill inte sluta läsa. Så... LÄS DEN! =) Är trött, ska typ försöka sova vid klockan 23.00! Men nu ska jag snart se tyra och bella show, som har premiär idag!! Wiho.

Känner att jag blir dåligare och dåligare, känns som mitt huvud väger 4000000000000 kilo!! =(
Jaja, better time....comes!



 amanda

okej, tack för svart! den var jätte snygg verkligen :) kramar! <3

2010-03-11 ♥ 22:01:18
BLOGG: http://mandawingenfeldt.blogg.se/
 Johanna

Absolu skitroligt minne för livet gumsi! :) jag läste boken i thai förresten så j*vla bra! <3xoxo

2010-03-18 ♥ 11:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0