JUSTIN BIEBER

Några hemsidor säger att han kommer till globen 30 april 2010. Vissa säger andra saker. När man söker på honom på alla möjliga biljett hemsidor står det bara "din sökning visar inga resultat" och en massa annat bajs.
Nu blir jag smått irriterad. Jag och mamma kanske åker till globen senare för att fråga i den där lilla kojan med biljetter på globen torget, u know ;) FÖR JAG SKA GÅ PÅ HANS KONSERT! JAG SKA JAG SKA JAG SKA JAG SKA JAG SKA. OCH JAG SKA HA DEM BÄSTA PLATSERNA!!!!!!!! hahaha, lite överdrivet. Men han är ju en ängel. No kidding.



 maria

han ska komma i maj, men biljetterna har typ inte släppts för det står ingenstans!! :O jag ska också gå :D

2010-04-06 ♥ 12:20:32
BLOGG: http://mariua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0