HATAR.MIN.MAGE.IBLAND.

Natten har vart hemsk. Det började igår, att jag fick ont i magen sådär som jag brukar få (magkatarr) pga stress. Men natten. FYFAN! alltså nu menar jag inte att det bara var lite smärta, utan jag menar K-R-A-M-P! Låg och vred mig och aa, fyfan. På morgonen var det också ett helvette vaknade klockan fem. Gick ner tog en tablett mot magkatarr, sen så gick jag upp igen. Läste SOLO lite. Men nej, värdelöst. Kan ju inte ens koncentrera mig när jag har sådär ont. Sen somande jag och sov i några timmmar. Klockan blev typ elva, och då hade jag fortfarande ont. Ingen skola med andra ord. Nu den sista halvtimman har det börjat lungna ner sig. Kanske blir ett besök till doktorn sen, men ingenting är bestämt. Usch fy och blä! Jag får inte stressaaaaaa! Blev så mycket med nervositeten och stressen på föreställningarna, så det är nog det som är anledningen till detta helvette. Men nu ska jag inte klaga. För jag hatar att klaga, hatar att vara negativ osv. Fyfan för det! Livet är ju underbart, right?
Kanske inte just i detta nu men annars så är det fan bääzzzsst =) Iallafall känner jag bara för att nu typ ta det lungt. Inte stressa, tvinga i mig lite kamomill te (inte det godaste) men det duger och bara njuuuta. I need it!


sitter här med min lilla kissemiss! Haha, han ser ju pigg ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0