GOOODNATT!

Nu ska vi snart sova! Vi har bäddat, men det vi sysslat med den senaste stunden är att SKRATTA!
asså ta en titt på dem här bilderna, HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH! jag har skrattat så mycket att jag höll på att dö!
Jeeeesuslord! Hhihi ni får ett smakprov =)









hahahhahaha, tutten fick johanna av nicole,nora och sanna!
HAHAHAHAHHA *=) + en massa andra prylar!
Lägg märke till mig på sista bilden. HAHAH U-G-L-Y!!!!!!!!!!!!

här kommer lite mer haha





hahaha XXXXXXXS OCH XXXXXXXXXXXL

hhihi, nu har vi bjudit på oss själva rätt så mycket!
Nu fåre vara nog hihi.

GOOOODNIGHT SUNSHINES! love you

 selma

tack så mkt sötis , din blogg var ju oxå grym ju ! :D , ska helt & hållet besöka den i framtiden!

besök du gärna min oxå :D ,

2010-03-06 ♥ 10:19:30
BLOGG: http://sselmass.blogg.se/
 Evi

sv: detsamma!! <3

2010-03-06 ♥ 19:53:44
BLOGG: http://eviiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0