GODNATT!

Är väldigt dålig på att uppdatera. Men ska verkligen försöka förklara min helg/lov imorgon =)
Nu får ni lite bilder från idag! Enjoy


fina linda pritchard. Otroligt skön brud!

den vackra energiknippen Nanne Grönwall =)

världens snällaste töser från stage1!

Eriiik Saade!!

vi tävlande. Jag i rosa klänning. Lägg märke till att mitt hår
ser.. rött ut! haha

söta och otroligt duktiga olivia, som jag lärde känna
som tog hem vinsten!

sedan när alla eriks fanzz hade fått sina singneringar så fick jag och
maria lite egen tid med honom! Så himla gullig han är! =)
Här är vi vid toalletterna där vi rymmer från hans små beundrare!


hihi. Mer pics imorgon babes! =)
Imorgon blir det dessutom skola för min del.. =( buhu!

Jaja, jag står ut. Men godnatt nu!
TOOODILOO!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0