Forgiven love

Är sjukt trött, så nu ska jag sova. I morgon är det sovmorgon som gäller, så det blir definitivt ett inlägg då! Kanske till och med ett videobloggs inlägg! =) Anywayz, nu hör jag sängen ropa mitt namn och jag ska ta tummen ur röven och slita mig från min man numero 2! dvs Datorn! Wish me luck =)


Jag älskar smink! Det är den bästa uppfinningen ever! Man kan få en söt person, ännu sötare.
Man kan utrycka känslor med smink. För mig är smink något man inte bara kletar på sig.
För mig är smink något fint, förändringsfullt och något som kan förtrolla ett trött ansikte till ett piggt!
Hahaha, ett exempel. Whatever, i like it =)

Puss

 cornelia

sv: ja han är skit snygg :) fast jag hade valt ed :D även att chace är snyggare :D

2010-03-16 ♥ 10:30:49
BLOGG: http://corneliasrum.devote.se
 negin

fin blogg ! hur är det ? =D

2010-03-16 ♥ 12:48:58
BLOGG: http://neginsadeghi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0