ECLIPSE TEASER TRAILER UTE!

Den kom typ ut igår, men trött som jag var somnade jag innan jag tänkt på det. Sedan vaknade jag imorse typ vid halv fem och såg marias sms sen igår: ECLIPSE TEASER TRAILER UTE! sekunder av lycka!
Då sprang jag upp satte på mig min morgon-rock, och knäppte datorn! Och nu, im here! =)

Gosh! Jag är pigg som tuppen, och det hör inte till det vanliga kan jag säga! Men det känns bra bara att jag har förbaskat ont i magen =( Well, hoppas jag överlver. Idag bli det skola, och att ta det lungt sen! Måste ta hem lite arbetsuppgifter och göra klart! Sen ber jag om uräskt för en hemsk uppdatering, men men! That's the way it is.
Ne, nu får ni en bild på en nyvaken sandra istället.




Puss på er sötnosar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0