cookiiiing

Hejzaaan!

Ska laga mat med emma nu. Vi får se vad det blir. Sätta våra hjärnceller i svängning och tänka efter rejält. Okej det låter som om vi typ ska göra en uppfinning hahaha! Haha, en lite pinsam sak som hände idag. Jag var inne på bikbok i farsta och kollade på oversize koftor, (skitsnygga) så petar någon mig på ryggen. Jag vänder mig om och kollar vem det är, trodde det typ var mamma. Men nepp. Där står två tjejer i typ 9 års åldern, och kollar typ förväntansfullt på mig, sen säger dem: Är du kinesha typ, jag ba: vem? Dem ba... Kinza,kenza eller vad hon nu heter! Jag ba: neej, det är inte jag. Dem ba: okej. KUUUTAR UT så fort dem kan som om jag typ sett ut som ett lik eller något. HAHAHAHAH det var skojj. Jaja, whatever. Men nu blir det matlagning somsagt!

TUSEN PUSSAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0