TANKAR

Sitter på min egna lilla balkong, (haha) och lyssnar på musik. Försöker fatta att det snart är slut. 8an är snart slut! 8an har vart så sjukt lärorikt. Jag har lärt mig massor, insett saker som är nödvändiga. Jag har mått bra, och lärt mig se saker i livet jag aldrig sett förut. Sedan har jag också blivit sviken, sårad, besviken. Och lite smått av det där negativa! Jag blir lite tårögd när jag vet att detta snart är över. Mina vänner som går i nian, som jag kommit närmare, dem slutar.. och nu börjar nya människor i min klass. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag vet att det är så det är, med det känns hemskt på något vis. Det är bara att kämpa vidare! I den takten jag gör nu, så kommer det nog gå bra. Hoppas nu på ett underbart sommarlov, skolan tar vi itu med sen.

Tack till alla som har gjort detta läsår helt FUCKING AMAZING ( även dem jag inte känner så bra)! jag älskar varenda liten korv ♥


 Natalie - It's all about attitude

oj, vilken läcker blogg du har :D

Och den var intressant att kika på!



keep it up! kram

2010-06-09 ♥ 14:39:50
BLOGG: http://nataliedahlberg.blogg.se/
 Tobbe, | Tomelillas största blogg...

Hejsan i stugan! :)

Allt bra?

Ha en bra Onsdag.. :)

2010-06-09 ♥ 15:14:04
BLOGG: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0