NU JÄKLAR!

Nu jädrar! Nu har jag fått ett blogg sug igen, så nu jäklar!
Jag borde sova. För jag är redan insaneligt trött, och jag ska upp i någorlunda normal tid imorgon, då jag beger mig in till stan med Celina. Vet inte vad vi gör. Det vanliga? Tacobar, Bio? Hum hum..

Jag har kommit på en sak. Man blir ju lyckligare av pengar. Jag ska börja låtsas att jag har mycket pengar. Låtsas att jag shoppar mycket. Gå runt naken och låtsas att jag har på mig nya fina kläder... Låtsas att jag är fullt normal och att allt står rätt till i knoppen däruppe! Nej men seriöst. Ge mig lite pengar fan..

Vann en sång tävling idag. Woooho!! Weekend kryssning värd 12.000 nästa! ;) Bara för att ni ska få en uppfattnigng vad jag gjort idag, typ. Haha godnatt alla fina ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0