MORNING BRING ME SOME LOVE

Jag kan verkligen inte somna! Får lite panik, eftersom att jag ska upp rätt så early imorgonbitti. Klockan halv tio ska jag befinna mig på djurgården, för sminkning, kläder osv osv osv..
Det känns så underbart med sommarlov. Man glömmer nästan bort sig själv, och alla andra när det är i slutet av plugget då massa läxor och saker skall in. Så nu finns det liksom tid till att ta vara på saker. Tänkte säga godnatt, en gång för alla. Godnatt! Gud snälla ge mig mig lite sömn. I will need it!

BEFINN DIG GÄRNA I GALLÄR-PARKEN (DJURGÅRN) KLOCKAN 4 IMORGON. DÄR SPELAR JAG OCH MIN FINA TEATERGRUPP UPP TÖRNROSA, I ROCK MUSIKAL STUK. (Love 2010 stockholm )


 Anonym

kan inte du göra en kategori "shopping"? du har jätte fin kläs smak & sånt :) sen kanske lite andra kategorier , ex "tankar"

din blogg äger =) kram <3

2010-06-16 ♥ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0