FATTA FÖRFAN!

Folk måste fan sluta sätta "krav på mig" Det tål jag inte. Alla gör misstag och tabbar! Jag är fan så operfekt man kan vara isånna fall. Men jag är fortfarande mig själv. Jag kan inte göra mer.  Folk måste sluta att förvänta sig saker av mig. Folk måste låta mig få min egen jävla tid till att tänka. Jag behöver det! Folk måste sluta kritisera mig så jävla mycket ibland. Folk måste sluta ta förgivet att jag skall göra saker, agera på ett visst sätt. Folk måste låta mig vara glad. Folk måste låta mig få försöka hitta min egen väg, min egen livsstil. Folk måste sluta fråga så många frågor. För jag KAN inte svara på alla. Folk måste fatta att jag bryr mig. Folk måste fatta att jag prioriterar mina vänner lika mycket som mig själv. Folk måste fatta att jag är omtänksam. Folk måste  fatta att jag inte är en jävla trasdocka man kan kasta runt. Folk måste fatta att alla mina vänner är värdefulla för mig. Folk måste fatta att det inte hjälper att vara dryga och otrevliga. Folk måste fatta att jag gör misstag. Folk måste inse att jag kan ta illa upp. Folk måste fatta att det är lätt att såra mig. Folk måste fatta. Jag är den jag är, så ställ inga jävla krav, för du kommer bara bli besviken. Jag är inte perfekt.

Tack och hej leverpastej, sårar du mig så skjuter jag dig. Nejdå, men man vet ju aldrig...


 maria

To me, you're perfect <3

2010-06-18 ♥ 00:50:42
BLOGG: http://mariua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0