U got me smiling in my sleep..

Heyhallooo!
Jag är faktiskt helt slut i kroppen.. för lite sömn antar jag..?
Iallafall.. Imorse var jag hos doktorn.. inte kul. Men han var trevlig, och det gick bra!
Efter det gick jag till skolan igen. Och då hade vi svenska.. skulle skriva en egen bruksanvisning. Efter det hade vi lunch. Sen så hade vi lite AT sen fick vi gå hem eftersom att vi inte hade idrott! YAY!

har inte hänt så mycket i mitt lilla liv. Sitter och tråkar lite. Spanar bloggar, osv.
Här ska ni få några snygga bilder på den otroligt söta blake livley.. ENJOY!





LOVE, AND EVEN MORE LOVE.


 NORAH

--



Sv; Lugnt =) Vad händer hos dig då ?



www.nourahs.blogg.se

2010-01-14 ♥ 20:36:16
BLOGG: http://nourahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0