Time of our lifes!

Jag känner mig faktiskt bättre nu, kanske blir det skola imorgon? Iallafall, i helgen som var passade jag på att åka in till stan och shoppa lite :)

Jag köpte:


hahahah väälidgt bra bilder som kommer måste jag säga.. HAHAHAH!
Detta är en snygg midjekjol från weekday, som förut kostade 300 men det var rea
så den kostade 100!

Ett nivea läppsyl ( funkar skitbra ) Och ett bronzing powder
(stavning?)

en söt t-shirt. Snyggt till jeans shorts och ballerina's i sommar.
SAMT RAYBAN WAYFARERS.. ( hur fan det nu stavas..) :S

Gotta go now, toodles!


 Emma

hahahaha :D jadå hur ersj :D

2010-02-02 ♥ 19:23:38
BLOGG: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0