SJUK :(

Vaknade klockan 4 imorse, av att jag frös som in i helvette. Går till mitt element och ser att det är redan på högsta??? Går och lägger mig igen, sover en kvart, vaknar. Har ont i magen, så jag tror att jag är hungrig, jag går ner och gör en knäcke macka, äter den och bläddrar i SOLO. Efter det går jag upp och då har jag fortfarande ont i magen, så kollar jag på klockan då är den 04.41! Jag får panik, över att det snart är skola, och då får jag bara mer ont i magen.. sen ligger jag där helt jävla ensam och sätter på taylor swift på låg volym, känner att det blir lite bättre. Sen somnar jag till henne och och sen vaknar jag klockan halv sex, och åååh, fyfan. Jag stannade hemma idag, och det ända som ger mig orket att sitta uppe är att jag snart ska få proppa i mig Bilar.. (HAHA) det där godiset.. Haha, jag ska också kolla på New York Minute, med systrarna Olsen..
Hoppas det blir bättre till imorgon!

Puss
(ps. min webb är helt fukked uppp så haha, ni får nöja er med en tomat-röd sandra
+ osminkad och SJUUK!! hihi)



wtf..? x)

Och en bild på grammis vinnaren och min käre idol, TAYLOR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0