SHOPPING WILL HAPPEN IN LONDON!

Jag kollar in bloggar och ser massa med smaskiga plagg. Men jag har nästan...näästan satt ett shopping förbud på mig själv. Ska försöka spara så mycket som möjligt till london nu. Jag får fan stå ut! Jag vet att jag tänker nu typ att jag säkert inte kommer hitta kläder, säkert kommer att ha tillräckligt med pengar tills London. Men saken är den. Det mesta jag tycker är snyggt, och vill köpa är rätt så.. dyrt :/ Allt är typ dyrt nuförtiden. Vilket suger! Visst kan man hitta fynd, men jag är så upptagen med annat. Om jag kommer (förhoppningsvis) käna pengar på mitt sjungande i höst så kommer jag shoppa loss.. Haha. Men nu ska jag spara till London! Jag måste för jag vet att jag vet att jag kommer att hitta mer än förväntat, och då kommer jag antagligen ånga att jag köpte så mycket kläder här hemma. För att det jag tycker är snyggt, tycker många jag känner också är snyggt. Vill nte framstå som en copycat.. jag överdriver, och folk bryr sig säker inte mycket som jag tror dem gör. Men vissa! Det jag vill komma fram till är att jag ska fan spara lite nu. Minska shoppingen, även om jag vett att suget kommer att komma. Även om jag vet att jag kommer att shoppa innan dess. Herregud, jag åker inte förns i maj. Men änså. Snygga sommar acessoarer ska jag fan inte handla här i sverige. För alla kommer gå runt med samma outfits,kläder,prylar,smycken. Då sparar jag och bär något mer unikt sen istället.
Förlåt för ett pladdrigt inlägg, men var bara tvungen att skriva av mig.

PUSSEN








 JessiCa

Tack så mkt, detsamma.



Jodå, allt är bra här typ, sj då? =)

2010-02-17 ♥ 11:51:29
BLOGG: http://fuckerfuck.blogg.se/
 elin

SV; Tack de samma :) Jo allt är bra. sj?

2010-02-17 ♥ 14:13:18
BLOGG: http://elinjohannajakobsson.blogg.se/
 JessiCa

Hehe okej, gött att höra :)



Tack så mkt, detsamma :)

2010-02-17 ♥ 20:02:03
BLOGG: http://fuckerfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0