PROV INSPELNING


(hon tog 8 timmar att göra iordning.. gosh)



GAAH! hjälp! Idag när jag kom till skolan var det en tjej där kommer inte riktigt ihåg vad hon hette, men hon jobbade med att typ"anlita" folk till olika stora filmprojekt som kommer.. Hon hade tidigare jobbad med stora filmer som "tur och retur", "flickan", "låt den rätte komma in", i taket lyser stjärnorna, och en massa annaat roligt :)
Så nu har jag precis provfilmat för typ en massa smaskiga projekt inom film och tv.
Super nice :) Var lite nervös men det gick jättebra tycker jag! (:
Sitter i datorsalen nu, kollar runt lite på olika bloggar osv idag blir det god mat i skolan. Typ potatisbullar. (mo love) ;P

Jajajaja, mer uppdatering senare. TOODLES


 Stephanie

Åhhh du menar Maggie Widstrand, hon är skitduktig på att hitta rätt barn till filmer. Hon fick ett pris just för det på Guldbaggegalan, hon fick Gullspiran just för att hon är en så bra Rollsättare. Har träffat henne två gånger.



Ja, jag går i den skolan, men jag vill inte skriva ut det på min blogg. Har skrivit om Kulturama, men inte ifall jag går i grundskolan, gymnasium eller yrkesutbildning. Vill inte få folk som försöker hitta mig. Har tyvärr hänt en gång :(



Går du också i den skolan?

2010-02-19 ♥ 10:03:17
BLOGG: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0