OH YEAAAAAAAAAAAAAH!


BLOGG.SE har bajsat ett rätt så långt tag nu! Får fan daaaaaaaamp på det. Förlåt för en seg uppdatering, men har vart BUSY!

Gick upp imorse typ halv nio. Låg kvar och drönade i sängen dem sista minutrarna till jag verkligen tvingade mig själv att gå upp. (Hehe) Iallafall så kom jag upp, och jag hoppade in i duschen, satte på musik och sminkade mig osv. Gick hemifrån vid halv tio för att möta upp Daniela, ( vid vårat ställe) haha. Vi möttes och gick till tunnelbanan, när vi kommer fram står det; Oregelbunden trakif på hela gröna linjen. Pga?... BANFEL!
Fan bygg lite bättre vagnar som klarar av verkligheten i sverige på vintrarna.. nämnligen. Tadaa SNÖ!
-.- blir lite små irriterad faktiskt. Jaja, vi kom iväg och sedan hade jag teater från klockan 10 på morgonen till 4 på eftermiddagen. Rätt nice, men man blir helt slut. Jag kommer hem och då har redan gästerna till mammas lilla födelsedags fest "anlänt"! Så jag sticker upp på mitt rum, byter om och fräschar till mig, går sedan ner och ler och är social fasst egentligen det ända jag vill göra är att sova. Fasst, det var ju såklart ändu superkul att träffa släkten ;) Specciellt min kuusin vitamin Sofia, hon hade hennes boyfriend med sig. Han var söt och trevig. Ett rikitgt kap! HHAHA. anywayyz..
nu ska jag sussa.

PUSS PÅ ER!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0