My weekend!

Hejhopp bloggen!

Kom precis hem från saga från en liten sleep over! Jag tänkte berätta min helg för er;

Okej, fredag då hade jag teater, lika roligt som vanligt. På lördagen hade jag öppet hus i skolan. Rätt så booring. Efter det gick jag hem till emmas pappa, där vi var inne på datorn hela natten och flummade runt!
Dagen efter, låg vi och jäste i soffan och kollade på en skräckis som heter " Orphan " Creepy tjej med där alltså.
Seen blev klockan mycket så jag gick hem och packade om väskan med lite need stuff. Sen fick jag skjuts till saga där vi skulle ha en filmkväll, dem hade frågat mig tidigare om jag ville vara med på! Vi har kollat på: The ring, Hannibal rising, Kill bill vol2, Mean girls och Någon annan skräckis.. Mycket filmer alltså ;) Hihi.

Jag fick skjuts hem och snart efter jag ätit ska jag ringa Dannie, min älskade som vart i fjällen. HON ÄR ÄÄNTLIGRN HEMMA! Yays! Vi ska ta en promenix, och snacka. Och sist men inte mins så ikväll ska jag göra en hår kur! Hemmalagad dessutom hahah :)




Toodles!

 angelicato

sv: hih tack, jo det är fint ;D



började tänka på när jag gjorde hårmask med mosad banan en gång, det var...äckligt... kändes som spya xP

2010-02-09 ♥ 13:21:02
BLOGG: http://angelicato.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0