Hejhopp gummi *****

Sitter här och gör typ ingenting :) Chattar lite med roligt folk! Jag ska försöka sova lite tidigt idag, men först duscha och plugga lite!! Har sovmorgon imorgon till tjugo i elva. Asså har inget bloggsug idag. Ville vara säga att jag har suttit på donken typ hela kvällen med Maria, Markus och Daniela. Niiiiiice :D Vi har snackat som fan. Och maria passade på att skrämma upp mig om en massa saker med illuminati! UUSCH OCH FY! fy faan! usch och blä. Läskigt som fan tycker jag. Hhhihi jag och maria gör tecknet hela tiden.. Kommer säkert bli dömd. HAHA! iallafall..
Det var kul att träffa Maria igen. Har verkligen saknat det där vi hade. Och vi ska träffas typ nästa helg, käänns toppen. Har saknat henne stört mycket :) En del av mig har inte vart hel, men nu så, nu börjar det bli helt igen!

LOVE IT!




ps. valentine's day var skitbra. Men lite långtråkig! Marias man är otrogen btw! Hahhaahaha ;P

Toodles! ♥


 maria

LOVE YOU, det var super att träffa dig idag igen :D <3

2010-02-10 ♥ 23:04:18
BLOGG: http://mariua.blogg.se/
 Linn-Lay

Hej

kikade in så täckte passa på att önska dig en trevlig kväll:D

2010-02-11 ♥ 20:42:59
BLOGG: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0