FÖRSTA DECEMBER

Tjenamors!

Är sjuk. Har typ ingen existerande nacke eller hals.... men jag käkar strepsils och te, så hoppas på att de ska bli liiite bättre tills imorgon.. Anyways. Har haft kabare. KJHSDJKDJD får damp på den, på ljudet, på kurt. Men shit happens. förövrigt gick de bra ( i think )

Har spenderat natten/morgonen med gossipgirl (season 3 ). Legat i samma position hela natten och bara för att röra på en kroppsdel flyttat armen/handen för att välja nästa avsnitt. vilken jag var illa tvungen till att göra. Jag borde, kom jag på nu... lämna in en uppsats om gossip girl. ( fett med intressant läsning för kurt ) nej, men bara för att sätta mina gg skills i arbete. De ska jag göra.. kanske få lite pluspoäng.

Nu ska jag varjefall,.. äta. sova. och de tredje. I think u already know.

Tumblr_lcpthyujc31qc4ygwo1_500_large


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0