PSYKOT PÅ TUNNELBANAN..

Vet ni vad jag vill? Jag vill kunna gå på gatan klädd hur jag än vill utan att en massa äckel gubbar ska glo på en. Jag vill kunna bära mag tröja/ uppknuten skjorta korta jeansshorts utan att man ska få massa med blickar från folk. Inte så att jag bryr mig precis, att dem kollar. Men när dem börjar ropa massa saker efter en, och när dem tillochmed stalkar efter en. Det är då jag säger ifrån.

 Igår när jag skulle åka med tuben hem från stan så går jag ner till perrongen. Där ställer jag mig vid en selecta maskin och kollar på allt snaskigt man kan köpa :P Ville ha en cola.. Då ser jag att det är en typ indie i 30 åldern som står och glor på mig. Jag kollar tillbaka och ser att han ler lite misstänksamt. Kanske var det för att jag försökte mata maskinen med en 20 lapp ( till coolan) haha, men totalt failade.. den ville inte ta emot mina cash. Så jag sket i den, och skämdes lite. Just för att det måste sett sjukt skojjigt ut, haha. Inte vet jag? Han glodde iallafall. Sedan tillslut tyckte jag att det började bli lite obehagligt så jag gick bort allra längst bort på perrongen. Vi befann oss innan prcis i början av perrongen.. så jag gick hela perrongen ned. Sedan kommer tåget och jag typ pustar ut, sätter mig ned. Det går typ 1 station, sedan märker jag hur killen/mannen som glott ut  mig på perrongen sätter sig brevid mig. HJÄLP, PANIK!!! Mitt hjärta slog i 180 och jag greppade ivrigt tag i min mobil och började smsa mamma. HJälp! Kom till tallis tunnelbana om exakt tio minuter! Detta är IMPORTANT! så jag fick sedan svar där hon sa okej. Nu satt alltså killen/mannen och stirrade på mig ( han satt i sätet brevid) alltså inget diskret utan verkligen råglodde. Och just då, asså jag kan inte bara sitta där och leka rädd och blyg. Jag kollar honom djupt i ögonen med min "idiot" stämpel blick, anstränger min röst för att låta ett snäpp hotfullare och bokstavligt talat nästan skriker ut : VADFAN GLOR DU PÅ DITT JÄÄÄVLA ÄCKEL?
Han typ skyggar tillbaka, och genast börjar två blatte brudar asgarva och alla andra i vagnen typ fnittrade lite. Han ställde  sig sedan upp och gick därifrån. Sedan gick han av nästa station. HAHAHAH asså fan vad bra det kändes kan jag meddela. Kändes dock lite strange efteråt.. HAHAHAH, men ack så schöönt det var !!! ;) 
Nej, asså jag får verkligen tillslut DAMP, då kan jag inte hålla det inne längre, då bara kommer det... 
känns jävligt bra att visa vart skåpet ska stå! Cred till mig. 

mamma kom sedan och hämtade mig vid t-baban, och jag kom hem utan några konsekvenser. HAHA!






 emma

hahahahahhahahah så jävla sköön sandra:D hahah fan jag började garva när jag läste. men din lilla idiot vi måste träffas ;)<3333

2010-04-23 ♥ 17:19:08
 Anonym

Din tönt

2010-04-23 ♥ 18:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0