Shulululu

Godmorgon kära ni :)

När jag vaknade kollade jag in marias blogg som jag alltid gör(den är skeeta bra också!) Hon hade skrivit ett sånt fint inlägg och mig och mitt förra inlägg :D Tack honey! Det tar typ 827476 år att lämna en kommentar på din blogg så det händer sällan, även om jag försöker väldigt ofta, haha. Men tack sötnos!

Nu har jag precis kletat in fejjan med foundation, ska ner och äta frulle och sedan rota fram lite kläder. Jag har alltid beslutsånget med vad jag ska ha på mig, byter alltid i sista sekund. Haha, jobbigt läge :(
Men nu mina små gotte grisar ska smöret,skinkan och juicen fram :D HAVE A VERY NAJS DYJ *SVENGELSKA*

Puss!



 aline jönsson

hej komm och kolla in min nya blogg snälla

2010-04-23 ♥ 19:25:53
BLOGG: http://aaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0