SAVE MONEY!

Nu jävlar blir det spara spara spara inför london. Ska ju fan dit om typ 3 och en halv vecka eller nåt. CHRIST!

Iallafall eftersom att jag har vart så dålig på att uppdatera så aa, här får ni vad jag sysslat med under de senaste dagarna.

På Måndag- inne i stan med celina. (tror att det var i måndags xD)¨vi kollade runt lite köpte chailatte, satt och snackade på sandys.

På Tisdag- Inne i stan, käkade tacobar med celina gick runt och kollade satte oss i gamla stan vid vattnet och snackade om allt.

På Onsdag- var ytterligare inne i stan med Celina för att kolla på bio, vi såg Remember me. Åt tacobar igen och myste. Btw, så var filmen skiiiiiiiiiiiiiiiiiiitbra. Ett solklart måste se. Speciellt för alla som hatar twilight och är fast med beslutet att inte gilla Robert Pattinson. Men i den här filmen slipper man hans oranga/röda ögon och vita glittrande kropp osv. Man får se det naturliga han. Och ja.. juste. Jag dog.

Idag- Var inne i stan med Daniela, vi käkade submarines på götgatsbacken och jag köpte ett rosa oranget nagellack typ, ;) Mys radarn är hög! Men en sak som är äckligt störande är att man sitter där inne, ( ni som vart där kanske vet att det är himlans trångt, finns bara två bord liksom) Så sitter man där, har beställt en fet submarine med överflödig curry dressing. (köper bara curry&kyckling röra) och så ska man ta första tuggan. Och man blir helt gul och gäggig runt käften, och bara det är ju ett minus. Men sen känns det som att dem i kassan granskar varenda vareenda liten rörelse man gör. Typ kollar in hur man tuggar, dräller, spiller osv osv, (listan är lång) Man ba: Åh -.- SEN, det ännu fetare minuset är att DET ÄR JU FAN ETT JÄVLA STORT GLASFÖNSTER, så dem på gatan kan också spana in hur man sitter där som ett litet jon, och försöker proppa i sig sin feta macka och dressingen rinner och man sitter där, och smaskar vidare. Hemskast är ju när det går förbi en snygg kille.. man ba: HEEEJ,*ler med gul dressing på tänderna* HAHAHA, okej. Nej så gör jag inte, men get my point? Jobbigt värre. Jaja, jag ska sluta klaga. Ska inte äta där någe mer! Puh tanken gör mig glad =)




 Vanja

SV Tack så mycket ! (:

Allt bra med dig idag ? (:

2010-04-08 ♥ 20:11:10
BLOGG: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0