NY DATOR !

GAAAH, jag har verkligen vart sämst på att uppdatera här i bloggen men det är inte speciellt konstigt om man tönker på varför! Let's see, jo. Det började med i fredags då jag märkte att min och sofies allmänna dator typ var helt förstörd. Ajaj, inte bra. Dagen efter så åkte vi till el giganten och glodde lite på datorer, och BAM en skit fin asus som vanligt vis kostar 8000 kronor fick vi för bara 5000 spänn, det var bara på utvalda elgiganten som det var det skitbra priset, så vi slog till. 2 datorer (laptops) såklart till mig och syster :D Och gissa om jag är glad? Yeeeeeeepp. Den är skit lätt fin, och smidig. I love it. Och tro nu inte att jag bara får en dator hit och dit, utan ni ska bara veta hur mycket jag och sofie i typ 2 år har tjatat till om att få en egen dator, det är ju typ självklart, men ne. Vi ska dela. Kul... det leder bara till bråk liksom. MEN ÄNTLIGEN. Nu ska jag försöka att inte förstöra den här datorn det första jag gör ;)
Ville bara berätta det för er mina små läsare. Hoppas ni får en fin kväll/natt! Puss.

EN TRÖTT SANDRA JUST NU. haha, och neeej JAG GILLAR INTE TWILIGHT xD
Ni ska bara se hela mitt rum. Det är som om jag tapetserat om.. pinsamt som fan!
men vad gör man inte, twilight is tha shit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0