Moget värre

Hörru,stinalotta?

 Du borde vara medveten om att jag bara sitter och skrattar åt din kommentar?
" tönt" Oj! Jag tar åt mig såååå mycket. Jag vet att jag är en tönt, offer, psyko, knäppis. Men det är det som gör mig till den jag fucking är,och  stoltare kan man inte vara.

Till er andra solstrålar:

Goodmorning :) Emma kommer förbi snart, och vi ska dra på teatern FOOTLOSE! Ska bli nicey. Igår var jag och daniela hemma hos mig, det var skojjigt, vi myste och kollade på HJÄLP drack cola och käkade godis. Perfekt fredag enligt mig. Ikväll kanske emma sover här! Mysigt det med. Så skönt att bara ta det lungt :D
Vad hittar ni på idag? Puss


hon ser lite skum ut på bilden men erkänn att MARIA och MILEY är sjukt
lika på vissa bilder/filmklipp. Helt stört. Tillexempel nu. Detta skulle kunna
vara maria på niornas bal i somras? G-AH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0