MIN DAG

Hej bloggen. Kom precis in, har vart ute lite med Daniela. Idag gick jag i skolan.. tråkigt! Men sedan sista lektionen hade vi bad och jag trodde det var nästa vecka och jag har ingen bikini, gosh. Men såg några söta på cubus som jag antagligen kommer inpuls köpa =P. Iallafall så sitter jag här nu och tar riktigt kassa web cam bilder med den inbyggda cameraaan. Vi är ovänner kan jag ju säga. Men yes, var inne istan idag med Celina. Vi käkade tacobar, drack coola, pratade och pratade, hann med lite shopping, samt så satte vi oss på den där lilla bron vid flytbaren vid gamla stan där det alltid är smockfullt med människor, med varsin XL chailatte :D Myyyysigt värre!
Jag ska nu plugga lite no, ska typ göra det där förbaskade no provet imorgon, i allt vi gjort i kemin.. ig here i come. Nej, nu ska vi vara glada. Livet är underbart...förutom att jag hört att det ska SNÖA I HELGEN? ffffuuuuuccckkk offf, säger jag ju bara. Why god whyy, why can't you let us be happy? Typ. Man mår så bra av en skinande sol ;)
Jaja, enough talking and here comes the mthrfkng pictures :D (varnig för piss kvalite och en trött sandra)





haha dem ser lite skruttiga ut, men med rätt kläder och smycken kan dem nog bli riktigt snygga i sommar
till brunbrända ben. Härligt! Plus att dem bara kostade 50 :- Vilket kap!


shoppade loss gal1 mycket inne på American Appareal. HAHAha, bara en penna. Såg lite fattigt ut, men vad?
jag behöver en sådan, och jag älskade färgen. Mint is soo spring 2010 ;)

Jag är helt OBSESSED with Make Up Stores otroligt bra foundation svampar. Detta är nog 18747
paketet jag köpt.... busig!

och sist men störst en vanlig enkel snygg väska från Belle shoes, förvånad över hur billigt det är där :o
.. Blev alltså ingen JeansJacka idag. Men när mami kommit hem från Kroatien så ska jag ta med henne in minsann.. :D Juste föressten så ringde min kära mamma idag och sa till mig att hon hade hittat min älsklings affär
TOPSHOP där nere, och att hon sett en fin klänning, och ett fint linne där, som hon frågade om jag ville ha. Utan tvekan sa jag ja, för så som hon beskrev att det såg ut..lät snyggt, annars får jag väll ha på mig det på landet i sommar eller liknande haha :)
Men nu, back to work!

DIE DIE DIEEEE!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0