Mår inge bra...alls!

Jag har skit ont i huvudet, känner mig typ lite smått hängig. Men jag ska pallra mig iväg till skolan iallafall, bara känna efter om jag klarar en hel dag. Humn, tveksamt. Vi får se, annars går jag hem. Idag ska vi som har musik i elevensval ( i min klass) vara uppe och repa i musiksalen, (-.-) hela dagen that's why im confused. Jajaja, nog med tjaffs.
Kunde knappt somna, men tillslut fungerade det. Ska gå upp och ta något och käka, är svinhungrig. Sen måste jag bara få det sagt att mitt rum måste vara ett av dem kallaste i världen just nu. Har nämnligen råkat sova med balkongdörren öppen -.- Lyckat sandra! Men gud vilket negativt inlägg detta blev.. fast jag är lite negativ just nu. Jamena vem är glad när den fryser som fan plus har huvudvärk...?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0