Fredag 9 april

Godmorgon. Är uppe i bra tid idag, hehe. Jag har försökt att få igång datorn, men nepp, den totalvägrar och då orkar jag inte längre, så jag satte på den här datorn som egentligen är förbjuden.. :o Busigt!
Idag hade jag tänkt dra in till stan, men nej. Jag är hemma och chillar idag. Det behövs verkligen, så nu blir det först frulle sen typ lite gossip girl eller liknande. Nicey Nicey. Ikväll ska jag bort på middag. Ytterst trevligt! Hehe =) Men ha en fin dag. Kommer nog inte blogga pga dator helvettet! G-AH!


 LIENE

Tack så jätte mycket för din fina kommentar:D



Jobbigt när datorer krånglar så där, hoppas det fixar sig!

Gillar bilden:D Så du är också twilight-fan?

2010-04-09 ♥ 19:10:33
BLOGG: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0