27 APRIL 2010

åH ATTANS! Jag skrev världens längsta inlägg till er, så bara bajsar min dator. Och tar bort allt! Gah!

Iallafall så ville jag bara få fram att jag verkligen älskar solen. Vi är väldigt bra vänner. Men vi ses bara då den har lust att visa sig :D Jag gillar när min vän lyser. Nej haha men underbart väder det har vart idag. No joke. Har haft ett tunt linne på mig och bara det räckte att gå ut med utan att frysa rova av sig som man gjorde för sisådär 1-2 månader sen! Härligt! :) Jag har tagit det lugnt efter skolan med Daniela. Kul vi hade med en massa gamla solglas ögon. Ni vet sådanna där små, rosa med typ en glitter stjärna eller liknande i kanten av brillsen. Haha! Anastacia brillor :)

Nu ska jag duscha sen faktiskt sova ( är fruktansvärt trött). Imorgon blir det läkarbesök på morgonen. Uppdaterar mer imorgon!
Puss på er snyggingar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0