13 APRIL-TISDAG

ASSÅ ÅH JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD JUST NU ATT JAG SKULLE KUNNA TA DATORN OCH SLÄNGA DEN ÄNDA TILL GUBBÄNGSSKOLANS KONSTGRÄSPLAN. Jag hade skrivit världens bästa fina inlägg med en massa snaskiga saker, och sen råkar jag på ett underlig sättt kopiera hela texten, jag greps av panik och kom åt knappen <--- ÅH. Nu måste jag skriva om, men jaja, Vi tar det lite fort.

Jag gick hem idag från skolan. Klarade inte av det, jag trodde bokstavligt talat att jag skulle spy ner daniela, och hela klassrumsgolvet. Haha, nej..eller jo! Mådde sjukt illa. Så jag går hem och sätter på Svenska Hollywood fruar på tv3 play. Somnar en snabbis till det, Sedan pratar jag lite med Celina. Vi bestämmer oss för att ta en trudilutt ner till ica och köpa glass och ta en promenix. Yay. Jag mötte henne och jag köpte en sandwich. Yummie, (satt bra i magen) Heh.
Vi åt upp dem och vi gick hem till henne. Vi satt och kollade på "Bella & Tyra show" måttligt roade, och sedan blev klockan mycket och jag glömde bort att jag lovat morsan att joina henne till Willys. (bajzb00ring) men vi kom tillslut därifrån som två offer med stora kassar i händerna. Åkte hem, och då blev jag helt plötsligt helt slut, trött, yr. Jag la mig i sängen och somnade en liten stund, sen får jag ett sms av Daniela och hon vill gå en promenad. Och som i plikt av att vara hennes bästavän så ställer jag självklart upp! Vi år till en park, gungar, skriker och pratar om en massa. Sedan hann vi med att se ett riktigt stjärnskott, ni vet sånna som bara existerar på filmer typ haha. Vi önskade oss något, snackade lite till, gungade lite mer och sen blev klockan redan så mycket att vi begav oss hem igen. Har precis hunnit äta lite och tigga en 500 lapp från mamma då jag ska köpa en jeansjacka på torsdag med celina ;) Mami och Papi  åker till Kroatien imorgon. Split heter staden. Någon som vart där? :o Haha, jag passade på att få ut min hämd genom att skratta åt dem då vi idag fick reda på att det var värsta feeeeta ovädret där nere i Kroaatiaaa, så hehe. Hämden är ljuv.
Nu dock, ska jag borsta tänderna och hoppa in lite snabbt i duschen. Känner mig frisk, men ändå inte :( buhu..
Jaja, antar att jag behöver sova, så det ska jag göra nu. Godnatt alla er survivors som har överlevt att läsa detta långa inlägg :) Hehe. Godnatt på er, ni är jäkligt fina ska ni veta. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0