WE WHO LOVES MITTBENA!

Åh, tycker att folk borde våga mera med frisyrer! Såg en intervju med whitney port där hon snackar om att hon bär mittbena så ofta, och att vissa fans skulle vilja att hon bytte frisyrer, men whitney verkar chockad, och står kvar vid sin älskade mittbena!
.
Där uttrycker hon sig " OH MY GOD! how can they think it's ugly!? I mean, it can change a persons look. And would that be a bad thing, NO? Peapole have been so afraid changing just one little peace of themselfes. A piece that can just make them more beautiful! I feel more confident and happy when im wearing it, so im gonna stay there! Sorry guys. I just have one thing to say, TRY IT!

sen lämnade hon journalisten, och sprang iväg till sina kollegor på rödamattan!

Jag bär också mittbena, och jag tycker okså att man ser superfin ut i det. Efter att ha andvänt snebena sålänge så är man ovan i början, och jag tyckte jag såg helt knäpp ut. Men efter en stund började jag pröva att styla håret så, och tyckte det såg ut som en förendring, på ett posetivt sätt! Så nu har jag det också hela tiden :)

Tänkte lägga in lite bilder på Whitney i mittbena, och även lite andra kändisar i det!






Hon är superfin i det. Sen har vi lite andra! ;)






 The hills & The City

Hej hej!

jag driver idag Sveriges största största The Hills & The City blogg och ville bara ställa några frågor om det är okej?

1. Har du hört om serierna innan?

2. vad tycker du om dom?

3. Kollar du på dom?



Uppskattar svar =)



Mvh Hillsandcity

2009-09-24 ♥ 01:27:17
BLOGG: http://hillsandcity.blogg.se/
 maria

hahah jag har aldrig sett dig i mittbena :O lägg ut en bild o visa hur de ser ut på diiiig :D

2009-09-24 ♥ 23:25:54
BLOGG: http://mariua.blogg.se/
 sandra

Har du inte? :o har haft det sen i somras! xd Kan bero på att vi inte träffas så ofta. Men jag har det typ varje dag förutom när jag vill styla lite annorlunda :)<3

2009-09-25 ♥ 22:25:36
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0