Vänta med design..

Hej alla läsare! :)

Skulle först bara vilja hälsa en sak till elvira om du läser! Here we go.
Jag kommer säkerligen att vilja ha min design senare, men nu har jag bestämt mig för att jag inte ska fixa det nu.
För att jag trivs med min nuvarande. Sen så vet jag att jag förr eller senare kommer att vilja ha en ny fräch design. Mailar dig då! Puss

SÅÅÅ! Nu sitter jag i datorsalen! Ska arbeta klart med mitt svenska projekt. Nämnligen att skriva en berättelse/saga. Jag har kommit ganska lång, men har många sidor kvar. Jaja, enough talking, and get started working, säger jag nu ;)



TILL FRUKOST DRACK JAG VÄRLDENS GODASTE TEA! ROOIBOS VANILJ


Uppdaterar mer senare. Ha det bäst sålänge.
Puss puss

 STOCKHOLMSJENNA

tycker din design är jätte fin :)

2009-09-10 ♥ 16:30:39
BLOGG: http://stockholmsjenna.blogg.se/
 Leia

Önskar dig en fin fredag!

2009-09-11 ♥ 12:57:36
BLOGG: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0