SKOLAN

Nu sitter jag i datorsalen i skolan. Ganska skönt, bara min klass och en spanjor här. HAHA!
Idag så är det en LÅÅNG men rolig dag. Vi har Drama, och sen musik och drama. Sen typ idrott, sen slöjd.
Slöjd är nog det sämsta med dagen, men herregud lite får man väll lida? Japp. Efter det så ska jag typ joina sofie ner och sola tror jag. Jag badade föressten väldigt länge igår. Typ två timmar, hade värsta bubbelbadet, det skummade nästan över kanten. Gud vad skönt det var. Där låg jag och lyssnade på twilight soundtracket. I LOVE IT! Ni kanske redan har märkt att jag är en twilighter! Dvs. Twilight nörd..
Jag blev seriöst helt galen/förtrollad sen jag började läsa dem dära underbara böckerna. Jag var inte beronde alls innan jag läst böckerna. Jag såg filmen och tyckte den var helt okej,liksom. Men efter att jag läst alla böcker. Jag kan inte förklara. Har kollat på twilight filmen 23 gånger nu ( hela) och små snuttar av filmen typ 19747 gånger. New moon trailer + clips, ja. mer än 100000 gånger!

Helt galen! Men, det är mig. Och jag är inte ett dugg ledsen eller ångerfull för att jag är sånn här.
Det är ju bara underbart! :)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0