Shine a light, and send it on!

Sista inlägget inför kvällen/natten. Hoppas ni har haft en toppen dag! Känner mig lite stel och seg. Ska typ göra lite yoga övningar innan jag ska sova nu. Måste vara pigg imorgon. Jag ska nämnligen ha skolfoto! Jippi!

Nu känner man att hösten har dragit sig in över sverige. Små förkyldningar är på G, vilket kan vara ett jävligt stort minus. Samtidigt som jag älskar hösten. Den innehåller så många + också.
Tillexempel: Snygga jackor, sneakers, stövlar, mysiga jackor och mössor, chailatte på tullys, och allt myspys. Gillar också när det blir typ mörkt klockan typ 4! Har vart ljust så länge nu, så mörker vill jag ha! :)

Ja, innan jag drar tänkte jag bjuda er på en kär låt!
http://www.youtube.com/watch?v=jxlr2nKd4Bw&feature=related

Och bild till den



send it on ( höstens låt ): Miley Cyrus, Selena Gomez, Demi Lovato, Jonas brothers.
Enjoy! :)

Godnatt nu då. Hörs imorgon.
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0