OH SCNAAP!

Humn, min statistik har sjukit nu dem sista daagarna! :( Tha't sucks! Kan bero på att jag inte vart så aktiv i bloggen.
Hoppas att det kanske kommer att bli ändring på det!
Iallafall. Idag, så har jag vart med klara. ALL DAY LONG! Vi drog in till söder, det var sålänge sen jag var där, och så gjorde vi en tradition att käka på tullys, Köpte först en good morotskaka, och en chailatte. Men då kände jag att jag slarvade ju med frukosten, och sen var det lunch tid, så jag köpte en stoooor breakfast burrito också :) Sen så stack vi hem till klara och jag visade henne dave days på youtube, sen kom JOHANNA! som jag inte sett på år och dar känns det som! Vi gjorde en parodi på världens failigaste video ( i början ) PAPARAZZI NÄR LADY GAGA SNACKAR SVENSKA. SÅ JÄVLA FAIL!! HAHAHAHAHHAHAHAH! men annars är videon asbra tycker jag. Så den gjorde vi, och resultatet får ni se på youtube lite senare :) Länkar dit då! Jaja, sen åt jag en god middag, och jag och klara har dansat hoedown throwdown hela kvällen :) Lärde klara, och jojjs lite haa! :) Jag och klara började dansá en på en gata i stan HAHAHA! Jaja, nu ska jag äta goodis, så hörs vi!

Ha en kul lördag foks! :)
kisses



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0