Nattfika ?

Hej bloggen! :)

Kom hem nyss, från emma.

Vi har haft det attans kul! Haha.
Iallafall, har vi gått runt och glott lite i stan. Först gick vi av vid gamlastan, för att leta efter ett mysigt fik. Men ikke sa nikke! Allt var svindyrt, och jag hade bara mina 60 kronor. Vi gick västerlånggatan, och gick sedan mot slottet, där tog vi lite bilder, sen så gick vid mot drottninggatan. Btw, FAN VAD MÅNGA POLISER DET VAR VID PLATTAN. Sen hände lite andra grejjor, och sen så slutade det med att vi typ satt på en bänk och pratade i skogen. Sen så gick vi en promenad och jag gick hem hit! :) Nu har jag gjort te, och tagit upp en winerbulle (?)
Så nu ska jag unna mig det, av en vecka av nyttighet... Okej, kanske inte en hel vecka men iallafall i några dagar. Thaats good.

aanyways, ska äta nu, så får ni glo på några bilder. Mouhehe!
KISSES


se mina röda naglar :)

drogad!

yumms!



 felicia

hon är för rolig, förstår du ? :)

jag menar inge illa, <3



du verkar också snäll och trevig.

2009-09-20 ♥ 21:09:37
BLOGG: http://feliciabrolin.blogg.se/
 Daniela

min lillaa goootte griiis... <333 hahaha! xD ;)

2009-09-21 ♥ 20:40:19
BLOGG: http://hallonplantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0