Magväärk!

Jag har sjukt ont i magen, igen! Så som jag hade förra hösten! Jävla höst magont! :(
Usch, kan verkligen inte beskriva hur ont det gör! Känns som jag bara vill krypa in i ett hål, och inte komma därifrån! En sak till som suger, är att jag praoar ju! -.- Jaja. Det brukar bli bättre till dagen efter, vi får hoppas att fallet är så ;)

Lyssnar på Dream med Miley Cyrus. Man blir så pigg av den. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Breaking Dawn. Dem sista sidorna... Vet inte om jag vill, för fan vad tomt det kommer kännas... Får väll börja om på nytt sen ;)

Blev lite bättre nu för en sekund, ska gå ner och göra kamomill te snart. Det ska "lugna" magen ;)!

Hoppas det blir bättre! Puss på er.

 Anonym

Pfft...du o din Miley Cyrus...OCH ditt te! :O

Cola...mmmm ^^ <3

2009-09-15 ♥ 21:17:13
 Sandra

Haha, ja ? x)<3

2009-09-16 ♥ 14:59:34
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0