Jag känner mig otroligt peppad, glad, säker.

ÅÅÅÅH. ALLT SLÄPPTE EFTER ATT LYSSNA PÅ BEST OF BOTH WORLDS NÅGRA GÅNGER EFTER VARANDRA. all denna deppighet, orohet, allt som bara kändes grått och tråkigt släppte. Visst, har lite att fundera och tänka på. Men jag är inte mera en mänsklig, och alla gör ju misstag och skapar problem, är klantig, glömmer osv. Har nyss läst klart stinalee's inlägg om hennes fantastiska förlossning! Och jag blev bara så lycklig, och varm! Känner bara att just nu ska jag ta vara på den hära tiden i mitt liv, vara lycklig så ofta och mycket som jag kan. Ta tag i skolan, och plugga när jag behöver. Bloggen kanske kommer att komma efter, när jag har mycket läxor, osv!
ÅH, JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG HAR VÄNNER SOM ÄR SÅ FINA, OCH BRYR SIG. JAG ÄLSKAR ER!

nu ska jag gå ner och kolla på Erica i idol? Har hon sjungit redan :S
Gotta go. LOVE YOU



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0