Jag är sämst

PÅ ATT UPPDATERA!!

Men jag ska fan bli bättre. Känner bara ibland, att jag inte orkar, liksom.
Kul att ni kikar in iallafall. Det är så kul :)
Idag var jag somsagt i stan, och jag ska vara duktig nu att lägga upp bilder från vad jag köpte! :)



min söta kopp, jag dricker te ur, numera ;)

jag :)

Min tröjja. Shiet, den ser väldigt vid och stor ut! Men den
sitter super! ;)

Köpte en lykta också, men den hänger redan i fönstret, och jag orkar inte
plocka fram den.

Nu ska jag dricka upp mitt te, och sen typ göra mig iordning :)

Imorgon ska jag praoa, på Stadsteatern. Ska bli kul, är lite nervös.
Så jag ska möta Wilma, vid tunnelbanan 20 över nio :)

Ha nu en riktigt mysig kväll/ morgon.
Hörs senare, Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0