Godmorgon!

Solen skiner, och jag är på ett ganska bra humör, faktiskt.

Jag kan erkänna att jag har vart dålig på att uppdatera, men jag känner att jag inte har tiiid! Omg.
Men det kommer snart att ändras, nästa månad ska jag nog betala elvira så att hon kan fixa en ny bloggdesign till mig tror jag :) Då kommer jag att ha mera lust. Då kommer jag att lägga in nya fräsha bilder oftare, och ja. Man kan säga att det kommer att bli en hel- makeover! Trevligt va? hehe.

Idag har jag inte så mycket planer, funderar på att typ kanske träffa några, är sugen på att ta en sväng in till stan. Men jag är ju inte speciellt rik just nu, så.. Humn. Hur gör jag? Det vet jag inte en! Jag uppdaterar när jag fått några mer direkta planer, på vad som händer! Det låter väll okej?

Aaanyways, Nu ska jag snacka lite med emma, sen äta frulle. ( en nyttig en )

Kisses



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0