DETTA KOMMER ATT BLI VÄRLDENS LÄNGSTA INLÄGG!

HEJ BLOGGEN :)

Tänkte först skriva lite om min dag, sen ska jag berätta/visa er en annan sak, som vissa kommer att förstå bättre! :)

Dagen har vart väldig rolig, och samtidigt jobbig. Jag kom till praon och då fick jag och Wilma typ kuvertera lite biljetter. ( för er som inte vet så praoar jag på Stockholm Stadsteater ) Efter det så har vi typ gått runt litem käkat lunch, och sen sista timmarna, suttit vid en dator i ungefär 2 timmar sträck, och hållt på att marknadsföra ? Haha, vet inte om det heter så. Iallafall var det ganska så avancerat. Men ni kan ju tänka er att det blev lättare senare. Iallafall. Sen den andra timmen spårade det ut. Jag och Wilma blev hjärntvättade av att trycka på samma knappar i två timmar, och började asflumma! HAHA! Men, banjo, och hennes arbetskamrater var väldigt imponerade över oss, för att vi hade nämnligen kommit på hur man kunde göra, så att det gick fortare! Sen så sa hon som visade oss hur man skulle göra från första början, att det nog skulle ta flera dagar´att göra klart det ...
MEN VI GREJJADE DET MINSANN PÅ 2 TIMMAR! Looovley?! Haha, vi var iallafall super stolta, och.. hjärntvättade.
Sen så fick vi gå hem, och vilken lättnad. Nu sitter jag här, och äter kalaspuffar! :) Har ätit 2 makor och druckit te.

VET NI ? ( DANIELA KOMMER ATT DÖDA MIG ) ..

Ska vara publiksvärd imorgon också.. för DE TRE MUSKETÖRERNA! ÅÅÅÅÅH, JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!
ska dock vara det typ själv, men herregud.. det grejjar jag? eller! Okej okej, kanske inte själv själv, utan det är ju såklart andra sköna mäniskor där också.. Men ändåå. Behöver wilmis. Så hon ska kolla när hennes gubbängel typ " picknick" dag eller vad dem nu ska ha, är slut. Så kan vi vara tillsammans, precis som förra gången.

DÅ SKA JAG FÅ SE MIN ÄLSKLING :D!! <3
appropå han.. Spana in det här... :/

"De är väldigt lyckliga"

Alice Bah har gift sig - i all hemlighet.

Nya maken är skådespelaren Johannes Kuhnke.

- De är väldigt lyckliga, säger en vän till paret.

1998 gifte sig Alice Bah med tv-profilen Henrik Johnsson efter att ha träffats medan de båda jobbade på Sveriges Television.

Men 2002 gick äktenskapet i kras.

Träffades i fjol

- Våra resor gick inte åt samma håll, och inte på samma spår, och om man älskar någon så vill man ju att den människan ska få göra sin resa, har Alice sagt till Aftonbladet.

Nu har hon trillat dit igen.

Tidigare i sommar gifte hon sig med skådespelaren Johannes Kuhnke.

Paret ska ha träffats förra sommaren och deras kärlek blev offentlig i höstas när Alice Bah kallade Johannes för sin "särbo". Paret hade ett långdistansförhållande fram till i juni i år då Johannes Kuhnke flyttade från Göteborg till Stockholm.

När Aftonbladet ringer Alice Bah svarar Johannes i hennes telefon:

- Hallå, är det någon där? säger han och lägger på luren.

Alice Bah säger senare till Aftonbladet:

- Jag vill inte kommentera mitt privatliv över huvud taget.

En vän till paret säger dock till Aftonbladet:

- De är väldigt lyckliga. Jag önskar dem allt väl.


wäääää, blir tårögd.. men wilma! Dem har inga barn iallafall ^^
AHAHAHAHAHAH, JAG BLIR ALLTID HOPPLÖST FÖRÄLSKAD..

Jaja, nu ska jag äta upp mina kalaspuffar!

Kisses


 The hills & The City

SV; heheh jag med, df jag la upp hennes bild i inlägge thehe för ferige o kristin va itne så fina på bilderna=)

2009-09-21 ♥ 18:38:09
BLOGG: http://hillsandcity.blogg.se/
 Klara <3

SANDRAAAAAA riiiinggggg!!!!!!! gotta see yaa!!!! <3

2009-09-21 ♥ 19:29:37
 gotteochvi

VILKEN TJUSIG BLOGG DU HAR! VA GÄRNA MED OCH TÄVLA OM EN TRÖJA FRÅN VEROMODA I MIN BLOGG!

2009-09-21 ♥ 19:49:55
BLOGG: http://gotteochvi.blogg.se/
 sandra

caalling now :) <33

2009-09-21 ♥ 19:50:52
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/
 Daniela

sötnos... jag säger dt again.. dt e okej att vara lite småkär, men tänk på att det är gränsfall på att han typ kan vara din farsa ;o <33 haha!

vi måååste trääffas i veckan och i heelgen ere bioo som gäller! :D<3 okej okej?? good.. :D

PUSS; ILY!

2009-09-21 ♥ 20:38:09
BLOGG: http://hallonplantan.blogg.se/
 sandra

JAG VET JAG VET :) MEN HAN ÄR SÅ SNYYYYGGG!!!! IAF I DE TRE MUSKETÖRERNA! :) <33!

2009-09-21 ♥ 20:44:25
BLOGG: http://miisskiss.blogg.se/
 The hills & The City

SV; Hehe =)

2009-09-21 ♥ 22:33:00
BLOGG: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
       
RSS 2.0